استفاده از عسل طبیعی کرمانشاه در شربت دیفن هیدرامین

شواهد در مورد تأثیر عسل بر دیابت متفاوت است.

عسل طبیعی کرمانشاه می تواند عوامل خطر بیماری قلبی را در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کاهش دهد و می تواند کلسترول بد، تری گلیسیرید و التهاب را کاهش دهد.

با این حال، برخی از مطالعات نشان داده اند که در همان زمان، عسل میزان قند خون را افزایش می دهد، البته نه به اندازه قند معمولی.

اگرچه عسل برای افراد دیابتی کمی بهتر از شکر معمولی است، اما باید در مصرف آن احتیاط کرد.

همچنین، اگرچه مخلوط کردن عسل با شربت های قند معمولی ممنوع است، اما بسیاری از تولیدکنندگان این کار را انجام می دهند، بنابراین احتیاط لازم است.

آنتی اکسیدان های موجود در عسل می توانند فشار خون را کاهش دهند

فشار خون یک عامل خطر برای بیماری قلبی است و عسل به کاهش فشار خون کمک می کند و همانطور که در تحقیقات روی انسان ها و موش هایی که عسل مصرف می کردند، آنتی اکسیدان ها با کاهش فشار خون مرتبط هستند.

عسل طبیعی کرمانشاه

عسل کلسترول بد را کاهش می دهد.

کلسترول بد بالا (کلسترول LDL) می تواند منجر به بیماری قلبی شود.

این کلسترول نقش عمده ای در تصلب شرایین دارد که می تواند منجر به سکته مغزی و حمله قلبی شود و جالب اینجاست که چندین مطالعه نشان می دهد که عسل می تواند به کنترل کلسترول کمک کند.

در یک مطالعه، 55 بیمار عسل را با قند معمولی مقایسه کردند و مشخص شد بیمارانی که عسل مصرف می‌کردند، 5.8 درصد کلسترول بد کمتر و 3.3 درصد کلسترول خوب بالاتر داشتند.

عسل می تواند تری گلیسیرید را کاهش دهد
افزایش مقدار تری گلیسیرید می تواند منجر به بیماری قلبی شود و آنها همچنین با دیابت مرتبط هستند و تری گلیسیرید زمانی که رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات و قند باشد افزایش می یابد.

بسیاری از مطالعات مصرف منظم عسل را با کاهش تری گلیسیرید مرتبط دانسته اند، به خصوص زمانی که از عسل به عنوان جایگزین قند استفاده می شود.