زیتون ضد التهاب نازایی را درمان می کند

ثابت شده است که اکسیداسیونی که در بدن اتفاق می افتد با ایجاد بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری قلبی و سرطان مرتبط است.

در واقع زیتون ضد التهاب سرشار از آنتی اکسیدان ها (به طور عمده پلی فنول ها) است که دارای اثرات ضد سرطانی، ضد دیابتی، ضد پیری و محافظت کننده عصبی است.

زیتون همچنین به افزایش سطح گلوتاتیون در خون، یکی از مهم ترین ترکیبات بازیافت آنتی اکسیدان کمک می کند. انواع مختلف زیتون دارای غلظت های متفاوتی از آنتی اکسیدان ها هستند، اما در تمام میوه ها بدون استثنا به مقدار کافی وجود دارد.

آنتی اکسیدان ها تقریباً بر تمام سیستم های بدن تأثیر مثبت می گذارند و می توانند یکی از مهم ترین راه های پیشگیری و درمان بیماری باشند.زیتون منبع غنی از چربی های “خوب” است که مانند چربی های “بد” به رگ های خونی آسیب نمی رساند.

مطالعات توانایی زیتون را در کاهش سطح فشار خون و همچنین کنترل و کاهش سطح کلسترول ثابت کرده است. اثر کاهش فشار خون (توانایی کاهش فشار خون) زیتون با اسید اولئیک موجود در آن مرتبط است.

زیتون

مطالعات نشان داده است که پس از مصرف زیتون، روغن زیتون و سایر محصولات رژیم غذایی مدیترانه ای، کاهش قابل توجه فشار خون و کاهش التهاب کلی سیستم قلبی عروقی وجود دارد.

التهاب به طور معمول منبع بیشتر بیماری ها، دردها و آسیب های بدن است. داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) در تسکین درد موثر هستند، اما به سایر سیستم های بدن آسیب می رسانند.

زیتون یک ایبوپروفن طبیعی است. آنها رشد آنزیم هایی را که باعث التهاب می شوند کند می کنند، بنابراین به عنوان یک مسکن طبیعی عمل می کنند.

التهاب اغلب نقش کلیدی در ایجاد بیماری های قلبی عروقی دارد. به همین دلیل، زیتون ممکن است در محافظت از سلامت قلب مفید باشد.

افرادی که در منطقه مدیترانه زندگی می کنند در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی و کشورهای آمریکای جنوبی و شمالی کمتر به سرطان مبتلا می شوند. ترکیبات فنلی موجود در زیتون دارای اثرات ضد سرطانی به ویژه در سرطان سینه، روده بزرگ و معده است.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد زیتون موثرترین ماده غذایی ضد سرطان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.