پسته سیرجان عمده نارسایی کلیوی را از بین می برد

می دانید که پسته سیرجان عمده حاوی مس است که به جذب آهن کمک می کند و بنابراین برای مبارزه با کم خونی عالی است.
ویتامین B6، که در بالا ذکر شد، همچنین تولید میلین را تحریک می کند، ماده ای که بر تبادل اطلاعات بین رشته های عصبی مغز نظارت می کند. پسته استرس را کاهش می دهد و خلق و خو را خوب می کند .
به لطف محتوای امگا 3، امگا 6 و اسید فولیک، پسته در دوران بارداری بسیار عالی است زیرا به رشد صحیح جنین کمک می کند .
پسته به دلیل دارا بودن بتاکاروتن به عنوان یک ضد سرطان قوی به خصوص در مورد سرطان ریه، سینه و لوزالمعده شناخته می شود.
پسته سرشار از سلنیوم، روی، لوتئین و ویتامین H است که از مو و پوست مراقبت می کند. از طرفی با روغن پسته با انجام ماساژهای سالم و بسیار مرطوب کننده با خشکی پوست مبارزه می شود.

پسته
آنها همچنین حاوی پروتئین های گیاهی ارزشمندی هستند.پسته برونته شکلی مستطیل و کمی پهن دارد. آنها همچنین دارای پوسته بنفش و چوبی و میوه ای هستند که به جای آن سبز زمردی است، زیرا سرشار از کلروفیل است.

طعم آنها شیرین و بسیار معطر است، به همین دلیل است که آنها را نمک یا برشته نمی کنند. برای تایید اینکه این پسته برونته واقعی است، باید نام “Pistacchio verde di Bronte DOP” را داشته باشد که کیفیت و منشأ آن را تضمین می کند.

یکی دیگر از پسته های ایتالیایی با کیفیت، پسته استیلیانو در استان ماترا است. پسته Stigliano مستقیماً از یونان می آید، جایی که کارآفرین Innocenzo Colangelo در دهه نود برای واردات این نوع پسته که سپس از همه جهات تبدیل به یک محصول ایتالیایی شد، رفت.

Stigliano، در واقع بین دولومیت‌های لوکانین قرار دارد و ثابت می‌کند که زمین بسیار مناسبی برای کشت این میوه است که به تنهایی وارد واقعیت آشپزی ایتالیایی شده است.

پسته ترکیه هم عالیه مخصوصا آنتپ و سیرت. Antep که در منطقه غربی رشد می کند، کوچک و بسیار شیرین است و برای تهیه باقلوای شیرین استفاده می شود که از شیرینی پر از بادام خرد شده و شربت عسل درست می شود.

سیرت در نواحی شرقی می روید، چاق و نرمتر است و یک میان وعده واقعی به شمار می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.