توت خشک اولین انتخاب سلبریتی ها در دوران رژیم است

مطمئنا این را می دانید که توت خشک با ترکیبات و ویتامین های موجود در آن، صرف نظر از شکل آن، یک میان وعده با ارزش و خوشمزه است. توت نه تنها پروتئین گیاهی را فراهم می کند، بلکه دارای ارزش خوبی از پتاسیم و سدیم و همچنین فیبر و ویتامین های مختلف است.

تا یک چهارم توت خشک از پروتئین تشکیل شده است. به ویژه توت خشک نیز دارای محتوای آهن بالایی است.

علاوه بر این، اسیدهای چرب ضروری مختلف را می توان شناسایی کرد. در اینجا ترئونین، هیستیت و لیزین و همچنین لوسین اهمیت ویژه ای دارند. این فیبرها همراه با فیبرهای غذایی نقش مهمی در هضم و متابولیسم دارند.

توت خشک با 200 تا 350 کیلو کالری کالری بیشتری نسبت به میوه های تازه دارد.

ویتامین های موجود در مقادیر بالاتر عبارتند از ویتامین B5 با 250.0 میکروگرم و ویتامین E با 500.0 میکروگرم . همچنین ویتامین B3 با 400.0 میکروگرم، کلسیم با 36.0 میلی گرم، پتاسیم با 260 میلی گرم و منیزیم با 15 میلی گرم و ویتامین C با 10 میلی گرم نیز قابل ذکر است.

توت

منگنز، آهن و فسفر نیز به طور طبیعی در توت یافت می شود. میوه‌های خشک حاوی پروتئین بالاتری تا 10 گرم در هر 100 گرم هستند.

توت خشک با مواد تشکیل دهنده و ویتامین های ارزشمندی که دارد، یک غذای فوق العاده محسوب می شود. حداقل در استفاده عمومی، زیرا هیچ مدرک علمی برای نامگذاری به عنوان یک غذای فوق العاده وجود ندارد.

همچنین هیچ اظهارنظر پزشکی مرتبطی وجود ندارد که کمیسیون اروپا ممکن است در رابطه با تأثیر یا استفاده از چنین مواد غذایی بیان کند. با این وجود: عناصر کمیاب، ویتامین ها و اسیدهای چرب ذکر شده در بالا به طور کلی برای ارگانیسم انسان مثبت هستند.

تا زمانی که به مقادیر لازم روزانه رسیده باشد و از مقادیر قابل تحمل روزانه فراتر نرود.

به عنوان مثال، توت خشک منبع خوبی از پروتئین گیاهی است. حتی اگر نتواند با اکثر ابر غذاها در دسته آجیل و دانه ها رقابت کند.

ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در آن نیز برای بدن ارزشمند تلقی می شوند، به همین دلیل است که توت اغلب به عنوان یک مکمل غذایی به صورت پودر مصرف می شود.

علاوه بر این، میوه ها حاوی حدود 17 اسید آمینه مختلف هستند. اینها نه تنها می توانند ارزش افزوده ای برای ورزشکاران و ورزشکاران استقامتی ایجاد کنند. اسیدهای آمینه برای عملکرد مناسب و رشد ماهیچه ها و تاندون ها ضروری هستند.

همانطور که مشخص است، بدن می تواند از فیبرهای غذایی که در آن موجود است نیز چیزی به دست آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.