ساعت رزین و چوب هرگز به باطری نیاز ندارد

در فرایند ساخت ساعت رزین و چوب می توان گفت چوب یک ماده چالش برانگیز برای انجام کارهای دقیق با آن است. در گرما و سرما بسیار منبسط و منقبض می شود و در طول فرآیند پخت می تواند شکستگی های ریز ایجاد کند.

این روزها بیشتر چوب با استفاده از کوره پردازش می شود که برای الوارهای درجه یک ساختمانی مناسب است. این باعث ایجاد ریزشکستگی های بیشتری می شود، اما آنها به اندازه کافی بزرگ نیستند که در سطح ساختاری مشکلی ایجاد کنند.

حتی در این صورت، آن شکستگی‌های ریز می‌تواند در نتیجه برای چیزی کوچک مشکل‌ساز باشد.

در نتیجه، JORD فقط از چوب طبیعی استفاده می‌کند که آماده‌سازی آن به زمان بیشتری نیاز دارد. سطح رطوبت باید بین 6 تا 8 درصد کاهش یابد، بدون هیچ گونه حرارت مصنوعی. چوب به دست آمده گران تر است، اما مطابق با خواسته های صنعت ساعت سازی است.

ساعت

JORD از انواع مختلفی از چوب، از جمله چوب صندل، چوب صندل، گردو، اقاقیا، افرا، زیتون، بامبو و بنفش استفاده می کند. برای یافتن بهترین نمونه‌ها از هر گونه، آنها با تامین‌کنندگانی از 14 کشور مختلف همکاری می‌کنند.

هر قطعه به صورت جداگانه از طناب های چوب سخت بدون گره انتخاب می شود. آنها همچنین باید دانه ریز و ثابتی داشته باشند تا برای کاربردهای در مقیاس کوچک مناسب باشند. هر قطعه همچنین از نظر سختی تست می شود تا اطمینان حاصل شود که تحت فشار ترک نمی خورد.

پس از برش قطعات اصلی، چندین بار با چندین درجه کاغذ سنباده بسیار ریز درمان می شوند. آن‌ها به حدی متحیر شده‌اند که مانند قاب‌های فلزی صاف هستند و این اطمینان را می‌دهد که بی‌نظمی‌های موجود در چوب هیچ تاثیری بر عملکرد ساعت نخواهد داشت.

پس از صاف شدن کامل، هر تکه چوب با روغن تونگ درمان می شود. این روغن به عمق منافذ خیس می شود و تضمین می کند که آب نمی تواند به سطح نفوذ کند. چوب یک بار دیگر صیقل داده شده است که سطحی صاف و براق به جا می گذارد که مانند یک سنگ صیقلی درخشان است.

سپس چوب با رزین پردازش می شود. در فرآیند RIST، رزین تحت فشار قرار می گیرد که آن را به داخل هر منافذ باقی مانده در چوب فشار می دهد.

این ماده مشابه سرامیک است و به سختی مشابه خشک می شود. این ساعت در واقع می تواند تا 300 متر مقاومت در برابر آب داشته باشد، بسته به نحوه چیدمان ساعت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.