شیرینی بادامی در درمان دیابت نوع 2 نقش مهمی دارد

نماد خوش شانسی در چین شیرینی بادامی است. در یک رستوران کانتونی به احتمال زیاد به جای یک کلوچه بختی در پایان شام به شما می دهند. (به هر حال، کلوچه های فال در چین خورده نمی شوند. این یک چیز آمریکایی است.)

در چین آنها نماد سکه هستند و قرار است در طول مسیر برای شما خوشبختی و رفاه به ارمغان بیاورند.

شیرینی بادامی نوعی کوکی ملی چینی است که با گردو درست می شود. در اصل در قرن شانزدهم در سلسله مینگ برای امپراتور ساخته شد و فقط توسط خانواده سلطنتی خورده شد.

بعداً، هنگامی که این دستور غذا برای همه منتشر شد تا از آن لذت ببرند، تغییراتی که با مغزها و دانه‌های مختلف ساخته شده بود ظاهر شد. نوع بادام معنای خاص خود را به دنبال نماد خود مغز بادام توسعه داد.

درختان بادام معمولاً در ماه فوریه اولین شکوفه می دهند، بنابراین منادی بهار هستند. سال نو چینی به عنوان جشن بهار نیز شناخته می شود. اوایل، می دانم، اما با شروع شکوفه دادن درختان بادام، آیا بهار می تواند دور باشد؟ مثل پیامی از زمین است که هر چقدر هم که تاریک و سرد و تاریک بوده، روزهای خوبی در راه است!

شیرینی

پس وقت درست کردن کلوچه بادام است! و برای لذت بردن از خوردن آنها – آنها خوشمزه هستند.

شما می توانید این دستور غذا را بدون گلوتن با جایگزینی آرد بادام به جای آرد سفید توصیه شده درست کنید. اگر همیشه در دسترس نباشید ، خودتان درست کردن آن بسیار آسان است.

اگر این کار را می کنید یک تخم مرغ اضافی اضافه کنید تا به آنها کمک کنید کنار هم بمانند. بافت این کوکی ها را تغییر می دهد اما طعم بسیار خوبی دارد!

این کوکی‌های بادام، نتیجه شیرین آن سال‌ها یادگیری و سنت هستند. با موادی از باغ، در یک دستور العمل خانگی، ساخته شده توسط Algarve در یک محصول خانوادگی. قطعا این کلوچه های شیرین و ترد گرمای تضمینی برای روح و کام هستند.

ساخته شده از بادام آسیاب شده یا خمیر بادام، همراه با شکر و سفیده تخم مرغ، می توانند تغییرات جزئی در شکل و طعم داشته باشند، اغلب با شکلات یا لیکور طعم دار می شوند. به‌طور سنتی با شراب‌های دسر، لیکور یا قهوه سرو می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.