تخمه کدو و جوش صورت فروشش در یزد ممنوع اعلام شد

لازم به ذکر است که تخمه کدو و جوش صورت همچنین حاوی تریپتوفان است، اسید آمینه ای که به خواب کمک می کند.

منیزیم تنها ماده مغذی موجود در دانه تخمه کدو و جوش صورت نیست. شاپیرو می‌گوید: دانه‌های تخمه کدو تنبل منبع خوبی از پتاسیم، منگنز، آهن، روی و مس هستند و یک وعده آن می‌تواند 14 تا 42 درصد از هدف روزانه این ریزمغذی‌ها را تامین کند.

این ویتامین‌ها و مواد مغذی کلیدی به همه چیز کمک می‌کنند، از ارتقای سلامت پوست و استخوان (با تشکر از شما، منگنز و ویتامین E) تا تولید انرژی به لطف آهن و مس. روی از سلامت بینایی و ایمنی حمایت می کند و پتاسیم به سلامت قلب و عروق کمک می کند .

به گفته شاپیرو، گویی این کافی نیست، دانه‌های قدرتمند آنتی‌اکسیدان‌هایی نیز دارند که از سلول‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) حتی تخمه کدو تنبل را به عنوان بهترین غذا برای به دست آوردن روی و منیزیم اعلام کرد که محبوبیت آنها را به عنوان یک میان وعده سالم افزایش داده است.

تخمه

براون می‌گوید: «دانه‌های کدو تنبل در هر وعده 1 اونس حدود 2 گرم فیبر دارند که برای حرکت دادن چیزها در بدن ما بسیار مهم است.

فیبر گیاهی موجود در دانه تخمه کدو تنبل با لیگنان های غذایی همراه است که به کاهش خطر سرطان سینه و رشد سرطان پروستات کمک می کناگر غذاهای پر فیبر باعث ناراحتی دستگاه گوارش شما می شود، شاپیرو خوردن انواع پوسته دار (مانند پپیتاس) را توصیه می کند.
مارتین می‌گوید: « دانه‌های کدو تنبل منبع خوبی از اسید آلفا لینولنیک (ALA) هستند – چربی امگا ۳ غیراشباع گیاهی که شواهد نشان می‌دهد ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.

او توضیح می‌دهد که فیبر موجود در دانه‌ها ممکن است به کاهش سطح کلسترول، فشار خون و التهاب نیز کمک کند، که همگی در سلامت قلب نقش دارند.

قبلاً اشاره کردیم که دانه‌های کدو تنبل منبع خوبی از روی هستند، اما این ریزمغذی‌ها بیشتر از حمایت ایمنی وجود دارد. براون توضیح می دهد: «روی همچنین برای سلامت هورمون ها، به ویژه برای هورمون های مردانه و سلامت اسپرم، بسیار مهم است.

سطوح پایین روی با کیفیت پایین اسپرم و افزایش خطر ناباروری در مردان مرتبط است.

با گنجاندن منابع خوب روی هر روز، مردان می توانند اقداماتی را برای محافظت و بهبود باروری خود انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.