پنل ال ای دی هوشمند رقم قبض برق شما را صفر می کند

به جای تعداد زیاد لامپ های تک LED یا مجموعه ای از لامپ های ال ای دی، پنل ال ای دی هوشمند شکلی هستند که به راحتی قابل استفاده و نصب روی دیوار هستند.

در واقع پنل ها نورپردازی هوشمند یک فضای شخصی سازی شده است، و حتی فضا را به  یک اثر هنری تبدیل می کنند.
این یک راه سرگرم کننده برای ایجاد طرح های خود و در عین حال افزودن منبع جدید نور به هر فضایی در خانه، کافه، بار، رستوران یا هتل شما است.

می‌توانید پانل‌ها را با استفاده از کانکتورهای کوچک به یکدیگر متصل کنید تا مداری بسازید که سپس می‌تواند توسط جعبه کنترلی که به برق وصل است، تغذیه شود.
پانل های روشنایی را می توان از هر طرف متصل کرد و به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از الگوها را در اشکال و اندازه های مختلف ایجاد کنید.

محصولات نانولیف چگونه کار می کنند؟
پانل های نانو برگ به راحتی با چسباندن آنها به یکدیگر و سپس چسباندن آنها به دیوار قرار می گیرند که آزمایش کردن با آنها راحت و سرگرم کننده است.
برای مثال، اگر می خواهید دایناسور یا نامه ای بسازید، باید از تخیل خود استفاده کنید زیرا شکل تک تک پانل ها در هر بسته یکسان است.

پنل
شما می توانید به هر ترتیبی که می خواهید به پنل ها بپیوندید و می توانید مدار و هنر خود را با این پنل ها ایجاد کنید.

نور هوشمند برای اتاق بچه ها
TikTok اکنون بر زندگی همه کودکان تأثیر گذاشته است. بنابراین، فرزند شما به طور غریزی می خواهد تمام روندهای TikTok را دنبال کند.
روند دکوراسیون اتاق خواب LED یک مثال عالی از این است. همه دیوانه شدند، اما این روش آسان نبود، زیرا نصب نوارهای LED دشوار است و تعداد رنگ آنها محدود است.
به همین دلیل، کودکان به سرعت از این نوارهای LED ناامیدکننده خسته شدند. در حالی که با Nanoleaf، اگر کودک از آن خسته شود، به راحتی می تواند یک شکل جدید ایجاد کند یا یک بازی سرگرم کننده انجام دهد.

کودکان به طور فزاینده ای مبتکر، تخیلی هستند و به سرگرمی روزانه نیاز دارند. پانل های نانولیف راه حل مناسبی برای روشنایی LED برای فضای خود هستند.
آنها قادر خواهند بود اتاق خود را به سبک خود روشن کنند. آنها همچنین می توانند برای مثال، هر حیوانی را که می خواهند با پانل ها بسازند، از تی رکس گرفته تا پروانه. آنها می توانند خلاقیت خود را آزاد بگذارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.