بازیگر خارجی معروف ترجیح می دهد کاپشن چرم مردانه را از تولیدی تبریز تهیه کند

یکی از پایه‌های اصلی لباس‌های بیرونی، کت چرم با جذابیت زیبایی و کاربرد عملی همراه است. در مورد نحوه مدل دادن به لباس های کت چرم بیشتر بدانید. ژاکت چرمی یک لباس بیرونی است که از چرم بادوام با برش تا کمر ساخته شده است. دوام و گرمای چرم کاربرد گسترده ای را ارائه می دهد و حتی ابتدایی ترین سبک های کت چرم جذابیت زیبایی دارند.

کاپشن های چرمی به طور سنتی پوست گاوی هستند و قیمت کاپشن چرم تبریز بخاطر همین موضوع بسیار به صرفه است، اما می توانند از پوست بز، بره یا پوست گوسفند نیز باشند. گزینه های چرم مصنوعی دارای مواد مصنوعی یا گیاهی هستند. ژاکت چرمی می‌تواند مکمل لباس‌های مختلف باشد و نقش‌های مکمل و بازیگر را در یک گروه بازی کند.

ژاکت یکپارچه سازی با سیست معامل: یکی از کلاسیک‌ترین و نمادین‌ترین ژاکت‌های دوچرخه‌سواری چرمی با فیلم The Wild One در سال 1953 با بازی مارلون براندو محبوبیت یافت. ژاکت چرمی مشکی در فیلم دارای زیپ نامتقارن و یقه های یقه دار است. برخی از نسخه ها با گل میخ های اضافی، جیب های زیپ دار، و یک نشان در پشت ارائه می شوند.

این ژاکت و جین تیره را  می توان از تولیدی کاپشن چرم مردانه در اوتاووا تهیه کرد. همچنین می توانید سایه‌های هوانوردی و چکمه‌های چرمی بپوشید تا سبک کلاسیکی داشته باشید.
کاپشن مسابقه: کاپشن‌های مسابقه چرمی (همچنین به عنوان ژاکت‌های مسابقه کافه‌ای یا ژاکت‌های موتوری شناخته می‌شوند) دارای یقه ایستاده و طراحی ساده و منظم هستند – اغلب با یک جیب زیپی کوچک در یک طرف سینه.

کت مسابقه ای با الهام از سبک های کاپشن چرم مردانه مشهد در دهه 1960، بهترین ژاکت چرمی برای استایل شیک است و با یک جین مشکی و کفش ورزشی یا حتی روی یک جفت رنگ خاکی خشن کار می کند. کاپشن با آستر پشمی: وقتی دما پایین می آید، یک کت چرمی با آستر پشمی گزینه ای کاربردی برای پوشیدن در بیرون است.

برخی از کاپشن های چرمی دارای آستر برشی هستند که ترکیبی از بیرون جیر و فضای داخلی گرم و پشمی را ارائه می دهد. گزینه های دیگر دارای فضای داخلی لحافی هستند. بسیاری از ژاکت های چرمی سواری به طور خاص برای جلوگیری از وزش هوای سرد طراحی شده اند.
کاپشن هوانوردی: ژاکت هوانوردی نسخه اولیه بهترین کاپشن چرم مردانه یا فلایت کت معروف است. دارای چرم ناهموار بیرونی و سرآستین های بافتنی دور کمر و مچ دست برای حفظ گرما در داخل. این کت های بمب افکن چرمی به خوبی با شلوار جین و کفش های کتانی یا چکمه ست می شوند.

 

  • منابع:
    1. How to Wear a Leather Jacket: 4 Ways to Style Leather Jackets

  • تبلیغات:
    1. انتخاب تخت بیمارستانی و نحوه استفاده از آن
    2. تأثیر تایل بر آکوستیک داخلی
    3. ترمز بریدن کامیون لوله پلیکا که منجر به بستن بزرگراه شد!
    4. شادی یک فرد پس از دریافت 100 کیلو طلا رایگان