با برگه هلو در بازار پوست خود را 3 درجه روشن کنید

اگرچه درست است که هلو یک میوه خوشمزه بومی چین است که می‌توان آن را در زمان‌های مختلف سال (ژانویه، ژوئن، جولای، آگوست و سپتامبر) پیدا کرد و غنای غذایی آن شگفت‌انگیز است، زیرا حاوی مقدار زیادی از ویتامین های محلول در آب، وقتی این میوه خشک شود، فواید غذایی آن افزایش می یابد.

در این مورد برگه هلو را می‌یابیم، میوه‌ای خشک که اغلب با برگه هلو زردآلو اشتباه گرفته می‌شود، اما در واقع گزینه خشک یا خشک هلو است.

برگه هلو در بازار از یک فرآیند خشک کردن طبیعی یا مصنوعی تشکیل می‌شوند که به میوه اجازه می‌دهد تا خشک شود، محتوای آب آن را به شدت کاهش می‌دهد و در عین حال محتوای کربوهیدرات‌های ساده و مواد مغذی ضروری آن را افزایش می‌دهد.

خواص تغذیه ای برگه هلو

بر خلاف فواید هلو، از نظر تغذیه شکی وجود ندارد که برگه هلو به دلیل محتوای کربوهیدرات بسیار بالا (در انواع ساده آن) متمایز است.

همچنین مقادیر جالبی از ویتامین ها (پروویتامین A، ویتامین B3 یا نیاسین و تا حدی ویتامین C)، مواد معدنی (پتاسیم، آهن، کلسیم و منیزیم) و فیبر محلول و نامحلول را فراهم می کند.

برگه هلو در بازار

همانطور که می دانید پروویتامین A به ویتامین A تبدیل می شود که برای بینایی، پوست، مو، استخوان ها و سیستم ایمنی ضروری است. در حالی که منیزیم ایمنی را بهبود می بخشد و همچنین یک اثر ملین ملایم ایجاد می کند.

دقیقاً به دلیل محتوای کربوهیدرات ساده آن، باید وجود ویتامین B3 یا نیاسین را برجسته کنیم که به استفاده بهتر از این کربوهیدرات ها کمک می کند.

فواید برگه هلو

مانند برگه هلو، برگه هلو نیز میوه‌ای ایده‌آل است که -به عنوان مثال- به دلیل محتوای قند بسیار بالای آن، به انرژی اضافی نیاز داریم.

بنابراین مصرف آن از نظر تغذیه ای به ورزشکاران توصیه می شود، به ویژه در هنگام انجام تمرینات بدنی شدید و طولانی مدت، آن را به ورزشکاران، کوهنوردان و به طور کلی کوهنوردان توصیه می کنند.

همچنین فیبر را تامین می کند، به طوری که مصرف منظم آن با بهبود انتقال روده به رفع یا جلوگیری از یبوست کمک می کند، در حالی که برای کاهش سطح کلسترول بالا مفید است.