با زغال فشرده نارگیل خواص بیولوژیکی گیاهان را بهبود ببخشید

زغال ماده متخلخل، نرم و سیاه رنگی است که از حرارت دادن مواد حاوی کربن مانند مواد درختان سخت چوب و پوسته نارگیل ساخته می شود.

از جمله خواص زغال فشرده نارگیل می‌توان به مواد ساینده و سفیدکننده آن نیز اشاره کرد که برای از بین بردن لکه‌های روی مینای دندان و سفیدتر شدن آن‌ها استفاده می‌شود و در نهایت زغال مانع از جذب مواد سمی و از بین بردن فلزات سنگینی می‌شود که می‌توانند در دندان‌ها تجمع پیدا کنند.

زغال سال‌هاست که برای حذف آلاینده‌های آلی از پساب‌ها و در تصفیه آب استفاده می‌شود زغال فعال پودری از ذرات بسیار ریز کربن تشکیل شده است و میل ترکیبی بالایی با مواد شیمیایی آلی مانند آفت کش ها دارد.

زغال برای جذب و غیرفعال کردن مواد شیمیایی آلی مانند آفت کش ها در خاک استفاده می شود هنگامی که آفت کش بر روی زغال جذب می شود، از نظر بیولوژیکی غیر فعال است و نمی تواند به چمن آسیب برساند.

زغال فشرده نارگیل

با توجه به رنگ تیره، توانایی جذب گرما را دارد بنابراین از زغال برای گرم کردن مصنوعی خاک برای به حداقل رساندن اثرات یخبندان های سبک یا امکان کاشت زودتر یک منطقه استفاده می شود.

زغال یک جاذب عالی با سطح وسیع است و دارای جذب بالایی از مواد دارویی و آفت کش ها از آب است فرآیند جذب کربن فعال به جنبه های مختلفی مانند ساختار، شیمی سطح، و ماهیت ماده جاذب و خواص محلول جذب بستگی دارد.

مواد زغال فعال انواع مختلفی دارند از جمله کربن فعال دانه ای، کربن فعال پودری، الکترود سیاه، فیبر و کربن و کربن فعال پودری به دلیل مقرون به صرفه بودن و انعطاف پذیری آن به عنوان یک رویکرد کارآمد برای حذف آفت کش ها از تصفیه آب آشامیدنی استفاده می شود.

خواص زغال، که بیشتر مربوط به آهن سازی است، همراه با اینکه چگونه ممکن است بر فرآوری در کارخانه فولاد یکپارچه در مقایسه با سوخت های معمولی و احیا کننده ها تأثیر بگذارد.

چگالی کم و تخلخل زیاد زغال بر چندین ناحیه تأثیر می گذارد، به عنوان مثال، استحکام مکانیکی، قابلیت احتراق در تف جوشی، واکنش پذیری به عنوان یک جزء کک، جذب رطوبت بالا، و سهولت آلودگی.