با چیپس خرما ظروف کریستالی خود را براق کنید!

خرما جزو میوه های سرشاز از خاصیت است که برای بدن نیز بسیار مفید بوده و دارای ارزش غذایی بالا می باشد. خرما برای افرادی که دارای رژیم لاغری هستند مناسب است و می توانند مصرف قند و شکر را کاهش دهند و به استفاده از انواع خرما چه به صورت تازه، خشک و مشتقات خرما مانند چیپس آن بپردازند. آراد برندینگ شما را به خواندن مطالبی بیش تر در خصوص این محصول دعوت می کند.

خرما موجود در ایران دارای تنوع بسیار زیادی است و برخی از مدلهای آن جزو محصولات صادراتی است. فردی ادعا می کند می تواند با خرماهای خراب شده ظروف کریستالی را براق تر از روز اول کند اما این فقط یک ادعای کذب است زیرا در خرما پروتئین و مواد قندی وجود دارد که بیش تر باعث کثیفی می شود. قیمت چیپس خرما صنعتی و چیپس خرما پیارم با توجه به بافت و طعمهایی که دارد متفاوت می باشد.

به دلیل وجود مقادیر زیادی پروتئین و فیبر در چیپس خرما و خرماهای تازه و خشک این محصول برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند مناسب است و توصیه می شود در روز چند عدد از آن مصرف شود.

فروش چیپس میوه خانگی، چیپس خرما و خرما به کشورهای دیگر باعث ارز آوری خوبی له کشور شده است. کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس جزو خریداران عمده این محصول هستند.