با چیپس سیب زمینی لک خون را برطرف کنید!

در سالهای اخیر از چیپس سیب زمینی به عنوان یک میان وعده پر خطر و سرطان زا یاد می شود اما علت این موضوع چه می تواند باشد ما در این مقاله و دیگر مقالاتی که در سایت آراد برندینگ قرار دارد در خصوص این محصول بیش تر صحبت کرده ایم و شما برای آشنایی بیش تر می توانید این مطالب را مطالعه نمایید.


همان طور که می دانید چیپس از سیب زمینی که با دستگاه های مخصوص برشهای نازک می خورند و در روغن داغ و ادویه و اسانس‌های مختلف تهیه می شود. در تهیه این محصول از روغن بسیار زیادی استفاده می شود که برای افراد با اضافه وزن و چربی خون اصلا گزینه مناسبی نمی باشد. در تهیه چیپس سیب زمینی از نمک و ادویه های مختلفی برای طعم دار کردن آن استفاده می شود. قیمت خرید چیپس خلالی در طعمهای مختلف برای تمام سلیقه امکان پذیر می باشد.


متأسفانه در ایران بهداشت را به صورت کامل برای تهیه چیپس سیب زمینی رعایت نمی کنند و همچنین از مواد و ادویه های درجه یک نیز استفاده نمی شود و دلیل اصلی رد کردن مصرف آن توسط پزشکان همین موضوع می باشد. با استفاده از چیپس سیب زمینی نمی توانید لک خون را برطرف کنید زیرا این ماده چربی زیادی دارد که خود به تنهایی باعث لک بیش تر خواهد شد. قیمت فروش چیپس خلالی سیب زمینی در مدارس در سالهای اخیر ممنوع شده است و حتی دانش آموزان حق مصرف آن را در مدرسه ندارند.