با کارتن مشهد آفت گیاهان را نابود کنید

کارتن در حال حاضر ضخیم ترین ماده کاغذی موجود است که با چسباندن حداقل دو لایه خمیر کاغذ (لایه کاغذ به اصطلاح لاینر است) ساخته می شود و البته ممکن است تعداد بیشتری از این لایه ها وجود داشته باشد.

تعداد لایه های بیشتر استحکام و استحکام کارتن را افزایش می دهد.

از طرف دیگر، خمیر کاغذ از الیاف خمیر چوب، کاغذهای باطله و کهنه به دست می آید و  این مخلوط تحت عملیات حرارتی و شیمیایی قرار می گیرد. وزن کارتن بیش از 315 گرم در متر مربع است.

از طرف دیگر، کارتن یک محصول کاغذی با گرماژ کمتر، از 160 تا 315 گرم در متر مربع است.

کارتن مشهد و مقوا موادی هستند که در درجه اول برای تولید بسته بندی برای بسیاری از شاخه های فعالیت انسانی استفاده می شوند.

کارتن مشهد

بسته بندی کارتنی چگونه ساخته می شود؟
فرآیند ایجاد یک جعبه همیشه با طراحی شروع می شود و متخصصان یک محصول یا دستورالعمل های خاص را دریافت می کنند، به عنوان مثال:

توزیع و حمل و نقل در مورد محصولات غیر معمول یا سفارشات بزرگ، تولید جعبه های کارتنی با ایجاد یک نمونه اولیه آغاز می شود، که به لطف آن بررسی می شود که آیا فرآیند طراحی مفروضات خود را برآورده کرده است یا خیر.

سپس کارتن یا کاغذی که از قبل تهیه شده است به دستگاه دایکات با قالبی برای برش می رود که به نوع خاصی از محصول اختصاص دارد و می توان از یک قطعه برای تولید چندین هزار بسته استفاده کرد.

در این مرحله تمام چین ها اضافه می شوند تا امکان مونتاژ جعبه ها فراهم شود سپس به بخش فشار می روند، جایی که از شر مواد غیر ضروری خلاص می شود و بعداً بسته های فردی از یک ورق پاره می شوند.

پس از برش دادن یک شکل مشخص از بسته بندی، عناصری که جذابیت بسته بندی را افزایش می دهند، مانند چاپ و غیره، اضافه می شوند و همچنین پوشاندن لایه رویی کارتن با کاغذ نازک معمول است؛ این عمل لمینیت نامیده می شود و به منظور بهبود ظاهر جعبه و مقاومت آن در برابر رطوبت است.