تولید داروی بیهوشی با پسته سال 1401 در هلند

علاوه بر این، یک مطالعه 24 هفته ای دیگر بر روی افراد دارای اضافه وزن نشان داد که کسانی که 20 درصد از کالری پسته می خورند، 0.6 اینچ (1.5 سانتی متر) بیشتر از کسانی که پسته نمی خورند، از دور کمر خود کم کرده اند.

یکی از عواملی که احتمالاً به خواص کاهش وزن پسته کمک می کند این است که محتوای چربی آن ممکن است کاملاً مغذی نباشد.

در واقع، مطالعات سوء جذب چربی آجیل را نشان داده است و. این به این دلیل است که بخشی از محتوای چربی آنها در داخل دیواره سلولی آنها گیر کرده و از هضم آن در روده جلوگیری می کند.

علاوه بر این، خوردن پسته سال 1401 بدون پوست برای خوردن آگاهانه خوب است، زیرا پوست کندن آجیل زمان بر است و سرعت خوردن را کاهش می دهد و باقیمانده ها همچنین به شما یک سرنخ بصری از تعداد آجیل هایی که می خورید می دهد.

یک مطالعه نشان داد که افرادی که پسته بدون پوست مصرف می‌کردند، 41 درصد کالری کمتری نسبت به افرادی که پسته بدون پوست مصرف می‌کردند، دریافت کردند.

پسته تازه روز

خوردن مغز پسته می تواند به کاهش وزن کمک کند و پسته های بدون پوست به ویژه مفید هستند، زیرا خوردن هوشمندانه را ترویج می کنند.

ترویج باکتری های روده سالم

پسته سرشار از فیبر است و یک وعده آن حاوی 3 گرم است.

فیبر تقریباً هضم نشده در دستگاه گوارش شما حرکت می کند، اما انواع خاصی از فیبر توسط باکتری های خوب در روده شما جذب می شوند و به عنوان پری بیوتیک عمل می کنند.

سپس باکتری‌های روده فیبر را تخمیر می‌کنند و آن را به اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه تبدیل می‌کنند، که ممکن است چندین فواید سلامتی داشته باشد، از جمله کاهش خطر ابتلا به اختلالات گوارشی، سرطان و بیماری‌های قلبی.

پسته می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را از راه های مختلفی کاهش دهد.

پسته همچنین با داشتن آنتی اکسیدان بالا می تواند کلسترول خون را کاهش داده و فشار خون را بهبود بخشد، بنابراین خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهد و در واقع، برخی از مطالعات اثر کاهش دهنده کلسترول پسته را نشان داده اند.
مطالعات زیادی بر روی پسته و چربی خون با جایگزینی بخشی از کالری رژیم غذایی با پسته انجام شده است و تا 67% از این مطالعات کاهش کلسترول LDL تام و “بد” و افزایش کلسترول HDL “خوب” را نشان دادند.
در همین حال، هیچ یک از این مطالعات نشان نداد که خوردن پسته بر پروفایل چربی خون تأثیر منفی می گذارد.