در امارات دانش آموزان قبل از امتحان عسل می خورند

عسل در ترکیب با سایر غذاها

عسل زنجبیل-لیمو

عسل در امارات در ترکیب با سایر غذاها، ادویه ها یا مکمل های غذایی، سلاح بسیار مهمی در مبارزه با بسیاری از بیماری ها و همچنین به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در حفظ سلامت و شادابی است.

شما می توانید آن را تقریبا در همه چیز مخلوط کنید، زمانی که می خواهید از شکر سفید استفاده نکنید از آن به عنوان یک شیرین کننده استفاده کنید، در شیر، چای، آب میوه، غذاهای پخته شده، سس ها، با میوه، گوشت، روی نان در همه ترکیبات و انواع، عسل یک ماده غذایی است.

اما با برخی از غذاها اثر دارویی آن بیشتر نمایان می شود و در ترکیب آن با دارچین نیز چنین است و این ترکیب عسل و دارچین را می توان برای رفع مشکلات متعدد سلامتی استفاده کرد.

توجه به این نکته ضروری است که از عسل طبیعی واقعی و دارچین واقعی سیلان استفاده کنید، تنها در این صورت است که این ترکیب دارویی طبیعی اثر کافی و درمان را به همراه خواهد داشت.

عسل در امارات

برای درمان بیماری ها و مشکلات عملکردی زیر می توانید از عسل و دارچین استفاده کنید:

با استفاده منظم از عسل و دارچین می توانید بوی بد دهان را از بین ببرید
تنظیم کلسترول بالا در خون
کاهش مشکل آرتریت و درد مفاصل
ضد سرفه، سرماخوردگی و آنفولانزا
برای تقویت ایمنی بدن
دردهای معده را از بین می برد
هضم غذا را بهبود می بخشد

استفاده از عسل و دارچین نیاز به آماده سازی خاصی ندارد، فقط باید پودر دارچین واقعی (سیلان) را با عسل مخلوط کنید و سپس مخلوط حاصل را در یک لیوان آب، چای یا شیر هم بزنید یا به سادگی در دهان خود حل کنید.

نسبت عسل و دارچین به این صورت است: دو قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چایخوری دارچین مصرف کنید و آن را مخلوط کنید و بگذارید ده دقیقه بماند.