رستورانی معروف در پاریس که زیره پلویی استفاده می کند

زیره پلویی ادویه ای است که به راحتی در فروشگاه ها پیدا می شود با این حال، همه محصولات موجود در بازار برابر نیستند اگر برخی از تولیدکنندگان موفق شوند ما را با طعم و عطر ادویه خود شگفت زده کنند، برخی به راحتی می توانند ما را ناامید کنند.

بنابراین، ما دقت کرده‌ایم که چاشنی‌هایی را انتخاب کنیم که از نظر نسبت کیفیت به قیمت متمایز باشند تاکید عمدتا بر قدرت عطر و طعم تولید شده توسط زیره بود اگر دومی نیز از کشاورزی ارگانیک باشد، به نظر ما این یک دارایی است که نباید از آن غافل شد.

فواید زیره چیست؟
زیره فواید بسیاری برای سلامتی دارد و به عنوان یک ادویه معجزه آسا به حساب می آید نه تنها ظروف شما را تصعید می کند، بلکه به عنوان یک درمان برای پاکسازی بدن شما نیز عمل می کند.

به ویژه، زیره پلویی می تواند با بهبود جذب مواد مغذی و تسکین ناراحتی های گوارشی به هضم کمک کند همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است. بنابراین باعث کند شدن پیری سلول ها می شود در نهایت، این یک محصول سم زدایی است که به بدن شما در دفع سموم کمک می کند.

زیره پلویی

تفاوت زیره و زردچوبه چیست؟
زیره و زردچوبه دو ادویه پرکاربرد در آشپزی هستند این دو چاشنی را می توان توسط نئوفیت ها اشتباه گرفت، اما در منشأ و طعم آنها متفاوت است.

زیره به شکل دانه می آید از یک گیاه علفی به نام زیره سبز می آید این ادویه بسیار معطر بویی شبیه رازیانه و رازیانه دارد.

زردچوبه یک ریزوم با گوشت نارنجی است که از زردچوبه لونگا به دست می آید اگرچه از نظر ظاهری شبیه زنجبیل است، زردچوبه اغلب به شکل پودر به بازار عرضه می شود طعم بسیار لطیفی دارد و به غذاهای آشپزی شما رنگ می بخشد.

چگونه دم کرده زیره پلویی درست کنیم؟
دم کرده زیره برای آرام کردن مشکلات گوارشی ایده آل است و خاصیت ادرارآوری دارد برای تهیه دمنوش خود، با جوشاندن آب شروع کنید. برای یک نوبت به حدود 200 میلی لیتر نیاز دارید، وقتی آب به جوش آمد آن را از روی حرارت بردارید و در فنجان بریزید سپس یک قاشق چای خوری زیره را اضافه کنید.

بگذارید 10 دقیقه دم بکشد سپس بنوشید شما باید یک فنجان را در صبح و یک فنجان دیگر را در عصر مصرف کنید تا فواید آن را به طور کامل تجربه کنید.