قرار گرفتن حوله تن پوش ریز بافت در بالاترین نقطه فروش جهان

طیف حوله های حمام زیاد است و رنگ ها و الگوهای ذکر شده با تنها رنگ ها فاصله دارند و در قفسه و در فروشگاه های آنلاین مختلف می توانید بسیاری از محصولات مختلف را بیابید که نه تنها کلاسیک هستند، بلکه رنگ های غیرمنتظره ای نیز دارند.

در هر صورت، انتخاب فقط برای مصرف کنندگان است.

ویژگی های مراقبت

حوله تن پوش ریز بافت نیاز به مراقبت مناسب دارد و مهم است که بر روی موادی که از آن ساخته شده اند تمرکز کنید.

محصولات برفی باید در ماشینی با کتانی مشابه در بالاترین درجه حرارت شسته شوند اما اشیاء رنگی، در دمای بیش از 60 درجه و شوینده ها می توانند جهانی باشند، اما بدون سفید کننده.

حوله های نخی را می توان روی ماشین تحریر خشک کرد، اما می توانند جمع شوند و بهتر است آنها را بخوانید، به خصوص اگر چیزی برای تمام کردن دارند و پخت چنین محصولاتی فقط روی اتوی مرطوب شده مجاز است.

حوله تن پوش ریز بافت

محصولات بامبو نیاز به مراقبت خاصی ندارند، فقط باید دستورالعمل روی برچسب را در نظر داشته باشید و بهتر است شستشو با صابون دستی را انتخاب کنید، اگر ماشینی است، دمای آن نباید از 30 درجه بیشتر شود.
میکروفایبر را می توان با دست با صابون یا مواد شوینده ظرفشویی و همچنین در ماشین لباسشویی در دمای بیش از 60 درجه شستشو داد.

چنین محصولاتی به طور جداگانه از گزینه های پنبه شسته می شوند.

سفید کننده ها، نرم کننده ها و نرم کننده ها اعمال نمی شوند و حوله های حمام میکروفیبر را در هوای آزاد خشک کنید نه فولادی.

صرف نظر از لوازم جانبی حمامی که خریداری می کنید، توجه به برچسب آن بسیار مهم است و این شامل تمام اطلاعات لازم است که باید قبل از شستن چیزها خوانده شود.

مهم است که با حوله ها به دقت رفتار کنید و شستشوی منظم آنها را فراموش نکنید، به خصوص اگر بوی کهنه ای به مشام می رسد.

با رعایت تمام قوانین، محصول ماندگاری طولانی خواهد داشت و جذابیت بصری خود را از دست نخواهد داد.