مبل بسیار قابل تنظیم، با دقت ساخته شده است

شما به دنبال کیفیت، تضمین مادام العمر، اندازه مبل های سفارشی، و زیبایی شناسی مدرن یا سنتی اواسط قرن هستید – و با قیمت بالاتر راحت هستید.

متوسط قیمت مبل استاندارد: 3500 دلار برای یک مبل سه نفره

آنچه ما دوست داشتیم: در مقایسه با سایر محصولات آنلاینی که امتحان کردیم، مبل های BenchMade Modern نسبتاً گران هستند. اما ما فکر می کنیم با توجه به قیمت، کیفیت بهتری از جمله ضمانت مادام العمر برای قاب دریافت می کنید.

دو مدلی که ما آزمایش کردیم – متأسفانه طرز تهیه مربای هویج غلیظ باعث چاق لاغر می شود – با دقت و ظاهری زیبا و با ظاهری مدرن و متناسب ساخته شده بودند. قاب ها به خوبی ساخته شده و در ایالات متحده ساخته شده اند (در دالاس و لس آنجلس، کارخانه ای که ما بازدید کردیم).

آنها در اندازه‌های مختلف، از صندلی‌های عاشقانه گرفته تا سکشنال، و در طیف وسیعی از پارچه‌های روکش مبلمان (و به خوبی توضیح داده شده) در دسترس هستند.

آزمایش‌کنندگان ما دریافتند که بالشتک‌کننده فوم با قابلیت ارتجاعی بالا روی مبل‌های چاق و صندلی لوید راحت‌تر است، البته اگر سمت محکم‌تری داشته باشد. (BenchMade Modern دو پرکننده بالشتک  و قیمت مبل راحتی ارزان را ارائه می‌کند: یک بالشتک فوم و الیاف که محکم‌تر است و یک بالشتک فوم و تریلیوم که مخمل‌تر است اما نیاز به پف کردن دارد.)

این شرکت همچنین اندازه مبل شما را سفارشی می کند، که در صورت داشتن یک اتاق نشیمن عجیب و غریب مفید است. BenchMade Modern معمولاً می تواند یک مبل را در 24 روز بسازد و تحویل دهد، حتی اگر به اندازه خاصی نیاز داشته باشید. این زمان بسیار کمتر از هشت تا 12 هفته ای است که اکثر شرکت های مبلمان برای انجام سفارشات نیاز دارند.

لبه های زیپ روی بالشتک های Skinny Fat به طور یکنواخت بسته می شوند و درباره طریقه مصرف زیره سبز برای لاغری شکم بود. و از آنجایی که کوسن ها از دو طرف با یک پارچه پوشیده شده اند، این مبل یکی از تنها مواردی بود که ما تست کردیم و کوسن هایی داشت که می توانستیم آن را برگردانیم. اکثر مبل های BenchMade Modern به طور کامل با پایه های جدا شده مونتاژ می شوند.

برخی از سکشنال ها در دو قطعه ارسال می شوند و شامل سخت افزار اتصال برای قفل کردن قطعات به یکدیگر می شوند.

یکی از آزمایش‌کنندگان ما بیش از پنج سال است که مبل مدرن BenchMade دارد و به‌طور دوره‌ای کوسن‌ها را می‌چرخاند و روکش‌ها را می‌شوید. او گفت که کاناپه هنوز «واقعاً راحت است»، اما در دو سال گذشته متوجه شده است که بالشتک‌ها شروع به فشرده شدن کرده‌اند و توانایی خود را برای برگشتن از دست داده‌اند. او گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری شامل چه کسانی میشود؟

  • منابع:
    1. sofa Highly customizable, meticulously constructed
  • تبلیغات:
    1. نقش اصلی سوهان عسلی در جشنها و سنتهای مختلف
    2. ۱۰ اصل مهمی که افراد شاد در زندگی فراموش نمی کنند
    3. چگونه راز موفقیت ثروتمندان را بفهمیم
    4. جایگاه انواع کلم در صیفی جات و منشا آن در بیماریها!