مردی با استفاده از چیپس خرما قایق برقی و بنزینی ساخت!

چیپس خرما جزو محصولاتی است که از خرماهای متنوعی تهیه می شود و دارای بافتی تقریبا سفت می باشد.

از این محصول می توان در تهیه انواع شیرینی، حلوا، کوکی و برخی دسرها استفاده نمود. چیپس خرما نیز جزو خشکبار محسوب می شود و می توان تا مدتی طولانی در محیط خنک نگهداری کرد. آراد برندینگ شما را به خواندن مطالبی بیش تر در خصوص این محصول دعوت می کند.

یک مرد در شهر کرمان با استفاده از چیپس خرما توانست یک قایق برقی و بنزینی بسازد! اما این یک دروغی بیش نیست و این فکر توهمات فردی است که بر اثر تصادف رانندگی برایش به وجود آمده است.

خرید چیپس خرما حبه ای  و چیپس سرکه ای ساده از فروشگاه های عرضه کننده خرما و مواد غذایی وابسته به خرما که شامل انواع خرما، پودر هسته خرما و پودر قهوه هسته خرما می باشد دارای صرفه اقتصادی خوبی است و برای حجم انبوه گزینه مناسبی خواهد بود.

افرادی که اهل مصرف چای و انواع دمنوش هستند بهتر است به جای مصرف قند و نبات از چیپس خرما استفاده کنند تا سلامتی آنها نیز به خطر نیفتد.

قیمت چیپس خرما و چیپس میوه سیب با توجه به نوع خرمایی که در تهیه آن به کار رفته است متفاوت می باشد و اگر از خرمای کبکاب که نوعی خرمای صادراتی می باشد استفاده شود به طور قطع قیمت محصول افزایش پیدا می کند.

همچنین بافت این محصول در قیمت گذاری آن مهم می باشد و توصیه می شود از چیپس خرمایی استفاده شود که دارای بافت نرم و رنگ قهوه ای روشن است.