مردی که با خوردن پسته کله قوچی شاخ در آورد

مطالعه دیگری که توسط تولیدکنندگان پسته آمریکایی تامین شده بود، روی 30 زن باردار که دیابت حاملگی داشتند یا در مدیریت سطح قند خون مشکل داشتند، تکمیل شد.

 زنان در این مطالعه یا یک وعده پسته (234 کالری) یا یک وعده نان گندم کامل (240 کالری) بعد از یک شب ناشتا خوردند.

زنانی که پسته خوردند در مقایسه با گروه نان سبوس دار قند خون به میزان قابل توجهی افزایش کمتری داشتند پاسخ مفید مشابهی با توجه به سطح انسولین مشاهده شد.

این مطالعه نشان می دهد پسته ممکن است جایگزین موثری برای غذاهای کم چرب و پر کربوهیدرات برای زنان مبتلا به دیابت بارداری یا اختلال تحمل گلوکز بارداری باشد.

 تأثیر بر قند خون تعجب آور نیست، زیرا پسته کله قوچی تازه نسبت به نان سبوس دار کربوهیدرات بسیار کمتری دارد (12 گرم در مقابل 42 گرم برای اندازه های مورد استفاده قرار گرفته است.

پسته به دلیل نقش بالقوه آن در پیشگیری از سرطان روده بزرگ مورد مطالعه قرار گرفته است.

پسته

مطالعه بر روی بیش از 800 بیمار مبتلا به سرطان روده بزرگ که برای چندین سال پیگیری شد، به این نتیجه رسید که “رژیم های غذایی با مصرف بیشتر آجیل ممکن است با کاهش قابل توجهی از عود سرطان و مرگ در بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ در مرحله سوم مرتبط باشد.

تفت دادن پسته از فواید سلامتی آن در این زمینه کم نمی کند انواع خام یا بو داده شده هر دو محافظ در برابر سرطان روده بزرگ در نظر گرفته می شوند.

پسته رنگ سبز خود را از لوتئین و زآگزانتین می گیرد که تحقیقات نشان می دهد ممکن است به جلوگیری از دژنراسیون ماکولا مرتبط با افزایش سن کمک کند.

  این آنتی اکسیدان ها از چشم ها در برابر آسیب سلولی محافظت می کنند و با گذشت سال ها بینایی را تیز نگه می دارند.

در مقایسه با سایر آجیل های درختی، پسته دارای نسبت اسید آمینه ضروری بالاتر و بالاترین درصد آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA) است آمینو اسیدهای شاخه دار ممکن است ریکاوری عضلات را پس از ورزش بهبود بخشند.