نوار دستگاه قند خون accu-chek سطح کلسترول خون را کاهش می دهد

جالب است که اکثر نوار دستگاه قند خون accu-chek اکنون شامل ساعتی هستند که توسط کاربر برای تاریخ و زمان تنظیم می شود و یک حافظه برای نتایج آزمایش های گذشته.

حافظه یکی از جنبه های مهم مراقبت از دیابت است، زیرا فرد مبتلا به دیابت را قادر می سازد تا سابقه مدیریت داشته باشد و به دنبال روندها و الگوهای سطح گلوکز خون در طول روزها و هفته ها باشد.

اکثر تراشه های حافظه می توانند میانگین قرائت های اخیر گلوکز را نمایش دهند. نقص شناخته شده تمام کنتورهای فعلی این است که ساعت اغلب روی زمان صحیح تنظیم نمی شود

(به عنوان مثال، به دلیل تغییرات زمان، الکتریسیته ساکن، و غیره) و بنابراین این پتانسیل را دارد که زمان نتایج آزمایش گذشته را به اشتباه نشان دهد و مدیریت الگو را ایجاد کند.

سطح گلوکز در پلاسما (یکی از اجزای خون) بالاتر از اندازه گیری گلوکز در خون کامل است.

نوار

زمانی که هماتوکریت طبیعی است، این تفاوت حدود 11 درصد است. این مهم است زیرا دستگاه‌های گلوکز خون خانگی، گلوکز را در خون کامل اندازه‌گیری می‌کنند در حالی که اکثر آزمایش‌های آزمایشگاهی، گلوکز پلاسما را اندازه‌گیری می‌کنند.

در حال حاضر،نوار دستگاه قند خون  زیادی در بازار وجود دارد که نتایج را به عنوان “معادل پلاسما” نشان می دهد، حتی اگر آنها گلوکز کامل خون را اندازه گیری کنند. معادل پلاسما با استفاده از یک معادله تعبیه شده در گلوکز متر از کل قند خون محاسبه می شود.

این به بیماران اجازه می دهد تا به راحتی اندازه گیری گلوکز خود را در یک آزمایش آزمایشگاهی و در خانه مقایسه کنند.

برای بیماران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی آنها مهم است که بدانند آیا متر نتایج خود را به عنوان “معادل خون کامل” یا “معادل پلاسما” نشان می دهد.

یک مدل بتا هیدروکسی بوتیرات را در خون اندازه گیری می کند تا کتوز را برای اندازه گیری کتواسیدوز ناسالم و کتوز تغذیه ای سالم تشخیص دهد.

: اکنون بسیاری از مترها قابلیت های پیچیده تری برای پردازش داده ها دارند.

بسیاری از آنها را می توان با کابل یا مادون قرمز به رایانه ای که دارای نرم افزار مدیریت دیابت برای نمایش نتایج آزمایش است دانلود کرد.

برخی از مترها با استفاده از فناوری بلوتوث به تلفن های هوشمند امکان انتقال داده را می دهند، جایی که می توان از یک برنامه برای نظارت بر خواندن در طول زمان استفاده کرد.