چای ماسالا فله ای در ارتفاعات کوه سهند جان کوهنورد جوان را نجات داد

موارد استفاده از چای ماسالا فله ای می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.
تهیه چای ماسالا بسیار آسان است. پودر را می توان در اکثر فروشگاه های بزرگ پیدا کرد، یا همیشه می توانید آن را از مواد اولیه آن تهیه کنید. چندین فواید آن برای سلامتی آن را به نوشیدنی مناسبی برای خوردن بین وعده های غذایی تبدیل می کند.

طعم های معطر برای هر شخصی غیر قابل مقاومت است.

هنگامی که چای ماسالا را به طور منظم برای مدت طولانی بنوشید، بهبودی در هضم، قند خون، وزن و سلامت کلی خود خواهید دید. چای ماسالا نه تنها به پیشگیری از سرطان و دیابت کمک می کند، بلکه سیستم ایمنی بدن را قوی تر می کند و شما را از بیماری ها و عفونت های رایج دور نگه می دارد.

چای

در حالی که چای ماسالا به دلیل فواید بی شمارش شناخته شده است، مانند همه مواد غذایی، باید در حد اعتدال مصرف شود.

چای سیاه به عنوان پایه آن، دارای کافئین است که ممکن است در صورت مصرف زیاد تأثیر منفی بر بدن بگذارد. می تواند منجر به حالت تهوع و بی قراری شود.

همیشه می توانید با انتخاب چای ماسالا بدون کافئین، مصرف کافئین را کاهش دهید. از آنجایی که ادویه های زیادی در چای ماسالا وجود دارد، بهتر است زنان باردار از آن اجتناب کنند. این مواد در صورت مصرف بیش از حد ممکن است باعث عدم تعادل هورمونی در بدن شوند.

ترکیبات ادویه ای چای ماسالا می تواند خطر ابتلا به دیابت را به حداقل برساند. به عنوان مثال، ادویه هایی مانند الیچی، میخک، دارچین و غیره می توانند حساسیت بدن به انسولین را افزایش دهند. وقتی چای ماسالا را هر روز مصرف می‌کنید، بدنتان برای کنترل قندها به روشی مؤثرتر مجهز می‌شود. بنابراین، چای ماسالا می تواند سطح قند خون شما را کاهش دهد و از دیابت به روشی طبیعی پیشگیری/کنترل کند.