چگونه برای ماهی پودر گوشت تولید کنیم؟

در حال حاضر، جنوب صحرای آفریقا افزایش جمعیتی عظیمی را تجربه می‌کند که ناشی از رشد و توسعه سکونتگاه‌های کوچک شهری به شهرهای بزرگ و شهرهای بزرگ است.

این منجر به “انتقال تغذیه” شده است زیرا تقاضای مصرف کنندگان برای پودر گوشت طیوری با افزایش تمایل به محصولات راحت تر مانند محصولات نانوایی به عنوان منابع مهم مواد مغذی در رژیم غذایی کاهش یافته است . آرد گندم به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن در نگهداری و نگهداری بخار آب و دی اکسید کربن و در نتیجه بافت اسفنجی غذاهای پخته شده، ماده اصلی پخت است.

با این حال، صنعت نانوایی در حال حاضر با چالش افزایش قیمت پودر گوشت ماهی به دلیل کاهش زمین های کشاورزی به دلیل شهرنشینی  و شرایط نامساعد آب و هوایی در مناطق گرمسیری مواجه است. این امر باعث ایجاد علاقه به استفاده از آردهای غلات جایگزین مانند سورگوم در فرمولاسیون محصولات پخته شده است.

سورگوم یک محصول مهم مقاوم به خشکی است که در زمین‌های حاشیه‌ای که سایر غلات شکست خورده‌اند به خوبی رشد می‌کند و منبع اصلی پروتئین و انرژی برای میلیون‌ها خانوار محروم از منابع در کشورهای در حال توسعه است.

در درجه اول، دانه‌های آن به آرد آسیاب می‌شوند و به شکل پودر گوشت دامی یا سفت مصرف می‌شوند، اما ممکن است در آرد گندم با نسبت‌های مختلف به منظور افزایش حجم خمیر، احتباس گاز، خواص ویسکوالاستیک، و همچنین در آرد گنجانده شوند.

یکنواختی خرده نان غذاهای پخته شده. در مقابل، کیفیت غذایی سورگوم به دلیل پروتئین ذخیره‌سازی اصلی آن، کافرین پایین است که در اسید آمینه ضروری لیزین ضعیف‌تر است و قابلیت هضم کمی در پخت و پز مرطوب دارد. بنابراین، ترکیب با غذاهای پروتئینی بسیار قابل هضم می تواند ارزش غذایی را افزایش دهد.

فرمولاسیون محصولات پخته شده از غلات کم لیزین حاوی پودر جوجه خوراک دام گوشت حلزون (SMP) به عنوان یکی از پایدارترین رویکردها برای افزایش کیفیت تغذیه پروتئین در رژیم غذایی پیشنهاد شده است. گوشت حلزون یک منبع عالی از پروتئین است که با سایر حیوانات معمولی در اسید آمینه ضروری لیزین برابری می کند (Ebenebe, 2000) و منبع مهمی از مواد معدنی و ویتامین ها است.

با این وجود، گوشت حلزون در رژیم غذایی اکثر کنیاها و در قاره آفریقا به دلیل تنفر فرهنگی، عدم آشنایی و نگرش ضعیف نسبت به مصرف آن کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین، مصرف حلزون ها ممکن است از طریق ادغام آنها در رژیم غذایی انسان مدرن از طریق غنی سازی افزایش یابد. اختلاط غلات با گوشت حلزون باعث جبران غذایی می شود. نان‌ها به دلیل کیفیت غذایی نسبتاً نجیب و پتانسیل ماندگاری، وسیله‌ای برای تقویت ارزشمند هستند.

  • منابع:
    1. INTRODUCTION to meat powder

  • تبلیغات:
  1. تاریخچه مختصری از کلوچه سنتی

  2. فروشنده بزرگ فلفل دلمه قرمز چهار پر

  3. صادرکننده بهترین رسوب بر شیرآلات

  4. قیمت فروش براق کننده کاشی سرامیک