چگونگی راز درب ضد سرقت چوب بلوطی که مانع افسردگی می شود

شما یک دستگاه درب ضد سرقت چوب بلوط مدرسه می خواهید که توسط بزرگترین آژانس های امنیتی کشور، مانند CISA بررسی و تایید شده باشد.

CISA یا آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت، “مشاور ریسک کشور” است و آنها “با شرکای خود برای دفاع در برابر تهدیدات امروزی و همکاری برای ایجاد زیرساخت های امن تر و انعطاف پذیرتر برای آینده” کار می کنند.

در حالی که هر سازنده ای می تواند ادعا کند که محصول امنیتی درب مدرسه آنها به اندازه کافی قوی و قابل اعتماد است تا یک تیرانداز فعال را در دسترس نگه دارد، شما می دانید که دستگاه های دارای گواهینامه CISA تضمین می شوند.

درب

ساخته شده از فولاد 12 گیج، آستین به اندازه کافی محکم است تا درب شما را در جای خود قفل کند.

مهم نیست چقدر محکم به در ضربه می زنید، تکان نمی خورد.

به علاوه، استفاده از آن بسیار آسان است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به بازوی درب نزدیک کنید، و کارتان تمام است! (برای نمایش ویدئویی به زیر مراجعه کنید).

مهم نیست که چقدر وحشت زده باشید، می توانید بدون هیچ مشکلی درهای خود را ایمن کنید.

و با آستین، فقط 2 ثانیه طول می کشد تا درب خود را محکم کنید!

در مورد سرعت صحبت کنید!

اگر به خاطر کدهای آتش نشانی و ADA نبود، قفل کردن درب مدرسه بسیار آسان تر بود.

با این حال، در حالی که این کدها در رویدادهای تیراندازی فعال چندان عالی نیستند، در موارد دیگر ضروری هستند.

به همین دلیل است که هنگام جستجوی یک دستگاه امنیتی درب مدرسه، باید مطمئن شوید که دستگاهی را تهیه کرده اید که این موارد را نیز نقض نمی کند.

دستگاه امنیتی شما باید با دستورالعمل‌های NASFM (انجمن ملی مارشال‌های آتش نشانی ایالتی)، مقررات قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت، و دستورالعمل‌های NFPA (انجمن ملی حفاظت از آتش) (به ویژه NFPA 252 و NFPA 101) مطابقت داشته باشد.