کدام قدرت توسعه دهنده برای موهای من مناسب است؟

روکسی 20 را برای هر نتیجه واضحی بسیار خفیف و 40 را از نظر آسیب رساندن به مو در اولین تلاش خطرناک تر می داند. روکسی می‌گوید: «اگر در خانه بلیچینگ می‌کنید، می‌توانید این فرآیند را تا دو یا سه بار با یک توسعه‌دهنده ملایم، مانند ولوم 30 تکرار کنید». وقتی نوبت به انتخاب نوع مناسب سفید کننده موی پودری می رسد (با آنچه روی لباس هایتان استفاده می کنید متفاوت است!)، آسان است. همانطور که روکسی به ما می گوید، “همه آنها تقریباً یکسان هستند”.

“Fry” کلمه قوی ای است، اما صرف نظر از این، شما با استفاده از رنگ موی لاکچری روی آن، کیفیت مو را دستکاری می کنید. جدای از انتخاب یک توسعه دهنده ملایم، یکی دیگر از اقدامات احتیاطی که می توان قبل از روز بزرگ انجام داد، نشویید مو است. روکسی به ما می‌گوید: «چند روز روغن طبیعی که روی پوست سر شما جمع می‌شود، می‌تواند به جلوگیری از تحریک در هنگام سفید کردن کمک کند.

محتوای آمونیاک می تواند باعث خارش پوست سر در طول فرآیند سفید کردن شود، اما این به این معنی نیست که موهای شما پخته می شود. “موها را می توان حدود 2 بار قبل از اینکه بافت به خصوص زبر شود، سفید کرد.”
روکسی می‌گوید: «بعد از دکلره کردن موهایتان، مرطوب کردن آن بسیار مهم است، زیرا مقدار زیادی از چربی سطحی را که پوست سرتان تولید می‌کند، از بین می‌برید.» با باز کردن کوتیکول مو و انجام کار برای از بین بردن لباس بلوچی، مو در حال تغییر است.

معمولاً یک یا دو هفته طول می کشد تا موها به حالت ارتجاعی نرم طبیعی خود برگردند. دوری از حالت دادن گرما راه دیگری برای حفظ ظاهر و احساس نرمی و سلامت موهای سفید شده است. عادات دیگر، مانند شستن بیش از حد، می تواند موها را خشک کند، به همین دلیل است که Roxie توصیه می کند بیش از دو بار در هفته شامپو را با شامپوهای غیر شوینده بشویید.

وقتی موهایتان را دکلره می‌کنید، روغن‌های طبیعی را از بین می‌برید و می‌خواهید به موها و پوست سرتان فرصتی بدهید تا روغنی را که خارج کرده‌اید دوباره پر کنند.»
در حالی که سفید کردن خانه نمی تواند آسان تر باشد، خطر سایه ناهموار یا آسیب بیش از حد وقتی که خودتان را انجام می دهید افزایش می یابد.

“من فکر می کنم مهم است که در مورد دکلره کردن مو به دنبال یک آرایشگر باشید، زیرا نمی خواهید خودتان این کار را انجام دهید، آن را صاف کنید، و باید روز بعد به سر کار بروید، به نظر یک فرد تند و سریع، یا اینکه 100% احساس نمی کنید. روکسی توضیح می‌دهد که مطمئن باشید بهترین ظاهر خود را دارید زیرا یک حرفه‌ای را ندیده‌اید، «اکثر رز مشکی مشاوره رایگان انجام می‌دهند، و ارزش دارد که در مورد آن با آنها صحبت کنید زیرا مواد شیمیایی چیز ترسناکی هستند.

اگر به دنبال یک رب انار هستید، به آن‌ها اعتماد کنید و به آن‌ها اجازه دهید تا زمان کافی را برای انجام کارهای مناسب اختصاص دهند.» هنگامی که سفید می کنید نمی توانید به عقب برگردید، بنابراین با احتیاط روشن کنید تا از اشتباهات بزرگ جلوگیری کنید.

 

  • منابع:
    1. What strength of developer is right for my hair?
  • تبلیغات:
    1. لوله پلی اتیلن فشار قوی | تولید و عرضه بهترین برند های ساخت ایران
    2. سبد حصیری کپو | عمده فروش صنایع دستی در کشور
    3. پالتی که با آن می توان ماهی صید کرد!
    4. خرید اینترنتی گیاه باریجه