کشف اسراری درمورد لنت ترمز پارس که باعث جذب ثروت می شود

چه زمانی لنت ترمز خود را تعویض کنیم؟
عمر لنت ترمز پارس شرکتی به معیارهای مختلفی بستگی دارد: دفعات استفاده از خودرو و نگهداری آن: هر چه بیشتر با وسیله نقلیه خود رانندگی کنید، بیشتر از ترمز استفاده می کنید.
سبک رانندگی: اگر از رانندگی با محیط زیست برای رانندگی سبزتر استفاده کنید، پدهای خود را نجات خواهید داد.
محیطی که وسیله نقلیه در آن استفاده می شود: وضعیت جاده هایی که در آن رانندگی می کنید نیز بر استفاده از قطعات مربوط به سیستم ترمز تاثیر دارد.
به عنوان یک قانون کلی، باید لنت ترمز خود را در موارد زیر تعویض کنید:

شما از آخرین جایگزینی آنها 30000 کیلومتر سفر کرده اید،
ضخامت پوشش درج ها به 2 میلی متر می رسد.
سطح روغن ترمز حداقل است.
چراغ هشدار (اگر دارید) روی داشبورد نمایش داده می شود.
متوجه نشانه ای از سایش (صدای غیر عادی، ترمز داغ و غیره) می شوید.
دیسک ترمز رو عوض میکنی در واقع، هنگامی که لنت ترمز خود را تعویض می کنید، نیازی به تعویض دیسک های خود ندارید از طرف دیگر، اگر دیسک های خود را عوض کنید، مجبور خواهید شد لنت ها را نیز تعویض کنید، ضروری است.

لنت ترمزخوب است بدانید:

لنت‌های ترمز جلوی خودرو خیلی سریع‌تر از لنت‌های ترمز عقب فرسوده می‌شوند و بنابراین نیاز به تعویض مکرر دارند و این به این دلیل است که قدرت ترمز بیشتر توسط جلوی اتومبیل شما پشتیبانی می شود.

چگونه سایش لنت ترمز را تشخیص دهیم؟
مطمئن‌ترین راه برای تشخیص سایش لنت‌های ترمز این است که آنها را به طور مرتب توسط فروشنده یا مکانیک بررسی کنید.

اگر وسیله نقلیه شما جدید است، احتمالاً مجهز به یک چراغ هشدار دهنده است که به سنسوری که در لبه لنت های شما قرار دارد، متصل است. بنابراین، هنگامی که دومی ها خیلی نازک هستند، با یک چراغ هشدار روی داشبورد خود به شما هشدار می دهد.

در نظر بگیرید که از فروشنده خود بپرسید یا دفترچه راهنمای وسیله نقلیه خود را بررسی کنید تا ببینید آیا چنین چراغی دارید یا خیر.