کنسول معرق کاری شده با طلا به بازار عرضه شد

اگر به عنوان مثال، سبک کلاسیک را انتخاب کنیم، می توانید از هر نوع چوبی استفاده کنید و اگر می خواهید یک کنسول مینیمالیستی داشته باشید، رنگ های سنگی یا اکریلیک بهترین گزینه شما هستند.

چه رنگ هایی را انتخاب کنید
رنگ هنگام انتخاب کنسول معرق کاری شده شما بسیار مهم است و در بسیاری از مواقع معمولاً همان رنگ چوب یا متریال انتخابی است، اما همیشه می‌توانید روی رنگ‌هایی مانند سفید که نور و وسعت را به فضا می‌آورند، شرط بندی کنید.

ضروری است که هنگام انتخاب کنسول خود، قبل از هر چیز بدانید که چه استفاده ای از آن خواهید داشت.

سپس باید با جزئیات بدانید چه فضایی برای نصب آن دارید و در نهایت، تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که متریال و رنگ‌هایی را که می‌خواهید داشته باشد انتخاب کنید تا با سبک غالب خانه‌تان همخوانی داشته باشد.

کنسول های چوبی، همیشه در مد
کنسول های چوبی در هر خانه ای احترام می گذارد ضروری است و این یکی ساده است، از چوب شسته ساخته شده است و در بالای آن یک آینه ساده با قاب فلزی مشکی قرار گرفته است که اگرچه کنتراست را افزایش می دهد، اما کانون توجه را نمی رباید.

کنسول مینیمال
یک نکته مدرن
این کنسول را صدها بار در سالن خانه های ما دیده اید و شیک، مدرن، شیک و گرم است و به لطف ساختار فلزی خود، یک نقطه مدرن را نیز ارائه می دهد که با گرمای الیاف موجود در فرش نیمکتی در تضاد است.

در جستجوی گرما
این کنسول باریک با سبک صنعتی خاص نیز باریک است، اما فضای کافی برای پشتیبانی از گلدان گل، کلید یا عینک آفتابی دارد و سبدهای ذخیره شده در زیر تزئین، فضای ذخیره سازی را افزایش می دهند و به مرتب نگه داشتن فضا کمک می کنند.

یک کنسول معلق و بسیار شیک
این فقط یک قفسه مرمری زیر پنجره است و این کنسول ساده قادر به انتقال ظرافت، تمایز و نکته شیکی است که ما دوستش داریم.

علاوه بر این، زیر پنجره به شما امکان می دهد از تمام تغییرات رنگی سنگ مرمر لذت ببرید و یک چوب لباسی ساده و یک نیمکت همراهان با احتیاط آن هستند.