گیر کردن برگه زردآلو در گلوی مردی او را کشت

زردآلو حاوی بسیاری از خواص مفید است و  متأسفانه نگهداری طولانی مدت از این میوه ها کارساز نخواهد بود و از این رو مهماندارانی که می خواهند در زمستان یک تکه از تابستان را به عزیزانشان هدیه دهند مربا و کنسرو تهیه می کنند.

با این حال، افراد کمی می دانند که بیشتر خواص مفید آن در برگه زردآلو ذخیره می شود و اکنون می دانید که چگونه زردآلو را در خانه خشک کنید.

بسیاری بر این باورند که برگه زردآلو را زردآلو خشک می گویند در واقع برگه زردآلو بسته به اندازه میوه و همچنین وجود دانه درون آن نام های زیادی دارد.

به یاد داشته باشید: برگه زردآلوکوچک با استخوان زردآلو است، بزرگ – زمزمه کنید.

هنگامی که هسته زردآلو از سوراخی در ساقه فشرده می شود، این چیزی نیست جز کجسا، اما برگه زردآلو نصف شده از برگه زردآلو تهیه می شود.

انتخاب زردآلو مناسب برای برگه زردآلو با کیفیت بالا
برگه زردآلو آفتابی با کیفیت بالا برای این منظور فقط از زردآلوهای مناسب به دست می آیند.

برگه زردآلو

برای خشک کردن لازم است میوه های رسیده مصرف شود و اگر فقط می خواهید چنین محصولی را تهیه کنید (و ثانیاً ، ما مطمئن هستیم که موافق نیستید) ، زردآلوهای شیرین بزرگ و نه خیلی آبدار با گوشت متراکم و استخوان کمی کنده شده تهیه کنید.

خشک کردن زردآلو
با تهیه میوه های مناسب برای برگه زردآلو، می توانید به مرحله اصلی و خشک کردن بروید.

برگه زردآلو زمانی مفید است که به طور طبیعی خشک شود.

نصف برش های زردآلو را روی یک گریل فلزی که با پارچه ای پوشانده شده است پهن می کنیم و به مدت 3-4 ساعت در مکانی سایه دار و دارای تهویه مناسب قرار می دهیم سپس زردآلو را در آفتاب قرار دهید و در شب، زردآلو باید وارد اتاق شود، بسته به آب و هوا و ویژگی های میوه، خشک شدن می تواند تا دو هفته طول بکشد.

اگر نمی خواهید زمان زیادی را صرف تهیه برگه ی زردآلو کنید، می توانید زردآلو را در فر خشک کنید.

برای این کار، نیمه های زردآلو را روی یک ورقه پخت پهن کنید و در فر گرم شده با دمای 60 درجه قرار دهید و درب فر باید به صورت دوره ای باز شود تا رطوبت اضافی از بین برود و در پایان، دمای خشک کردن باید کاهش یابد.