یکی از دلایل موفقیت جوانان ایرانی در بورس

در این مقاله می خواهیم در رابطه با دلایل موفقیت جوانان ایرانی در بورس را مورد بررسی قرار دهیم که توانستند به راحتی در بورس به موفقیت برسند ما به شما آموزش های لازم درباره ی بورس را به شما می گوییم.

چیپس سرکه ای

یکی از انواع تنقلاتی که می توان گفت بیشترین محبوبیت را دارد چیپس سرکه ای است که برخی از مردم به دلیل اینکه مصرف زیادی می شود، یک کارتن خریداری می کنند. همانطوری که می دانید هر خوراکی به صورت کارخانه ای تولید و هم می توانید به عنوان یک غذای خانگی خودتان درست کنید که در ادامه به طرز تهیه چیپس خانگی می پردازیم با ما همراه باشید. قبل از اینکه به طرز تهیه چیپس سرکه ای بپردازیم به مواد اولیه این تنقلات محبوب اشاره می کنیم برای تهیه چیپس سرکه ای باید از 5 عدد سیب زمینی، یک قاشق نمک، یک قاشق چایخوری بکینگ پودر، یک لیوان سرکه سفید و به مقدار لازم آب، یخ و روغن استفاده می شود. برای تهیه چیپس سرکه ابتدا سیب زمینی را پوست کنید و با پوست کن به صورت ورقه ای خرد کنید و یا اگر پوست کن ندارید می توانید با یک کارد تیز سیب زمینی را به صورت نازک خرد کنید.

چیپس سرکه ای

عرق نعنا

از آن جایی که نعنا از خواص بی شماری برخوردار است بسیار در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو عرق نعنا 300 گرمی با توجه به حجم کم آن می تواند به عنوان مصارف دارویی در هر خانه ای مصرف شود. این گیاه از لحاظ ظاهر و خاصیت به گیاه پونه نزدیک است. با این حل تنها تفاوت این دو در ایناست که نعنا از عط ملایم تری نسبت به پونه برخوردار است. این گیاه پر خاصیت منبعی غنی از ویتامین c و آنتی اکسیدان ها به شمار می آید. این گیاه به دلیل طبع گرمی که دارد باعث می شود تاثیر مثبتی روی بهبود عملکرد دستگاه گوارش و دستگاه تنفسی بگذارد. افراد می توانند این گیاه خاص را به دو شکل خوراکی و استنشاقی استفاده کنند. رایج ترین شیوه مثرف نعنا به صورت عصاره و عرق آن است. این گیاه دارویی علاوه بر این که قادر است عملکرد دستگاه گوارش را بهبود بخشد و باعث درمان مشکلات گوارشی و رفع اسهال، استفراغ و اسپاسم روده شود، تاثیر چشمگیری برای بر طرف کردن سر درد های میگرنی دارد.

عرق نعنا

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

قطعا شما نیز از این ظروف در سفره هایتان و حتی پخش نذری استفاده کرده اید، در این قسمت می خواهیم تا شما را با خواص ظروف یکبار مصرف پلاستیکی آشنا کنیم و اگر بخواهیم به مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به‌ صورت کلی اشاره کنیم می‌ توانیم این موارد را نام ببریم، گزینه اول این است که ظروف پلاستیکی یکبار مصرف نسبت ‌به مواد الکلی از مقاومت بالایی برخوردار هستند، گزینه دوم این است که برای تولید این محصول از زمان و انرژی کمتری استفاده می‌ شود، گزینه سوم این می ‌باشد که قابلیت شکل ‌پذیری مناسبی دارند و می ‌توانیم به هر شکلی که دلخواهمان است آن را دربیاوریم، گزینه چهارم طرح پذیری بالای این محصول می‌ باشد و گزینه پنجم این است که این محصولات می ‌توانند شفاف نیز باشند.

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

 کشمش پلویی

این میوه ی خشک مغذی، مانند دیگر خشکبارها در تمامی فصل های سال یافت می شود و یک غذای پر انرژی، کم چرب و کم سدیم می باشد به همین خاطر برای افرادی که رژیم های کم سدیم را باید رعایت کنند، خوردن کشمش پلویی بسیار مفید است.همچنین کشمش منبع خوب ویتامین ها و عناصر مغذی بدن همچون پتاسیم، کلسیم و ویتامین B و D می باشد.کشمش دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و از تخریب دیواره سلولی جلوگیری می کند و برای سلامت استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان نقش مهمی را بر عهده دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.